Hemma

Hemma efter en lååång dag! Först jobbade jag från 08.00-14.00. Städa, städa, städa.
 
Sen direkt till stallet och flytta tillbaka Ziro dit vi stog innan. Han fick stå inne och äta ett tag (dock ville han inte ha, stog bara vid dörren och skulle ut), och sen släppte vi ihop hästarna i sommarhagen. Det hände inte mycket. Ziro race:ade runt och busade som en tok och försökte få igång gubbarna, men nej, så han fick springa runt för sig själv.
 
Han sover ute inatt (och jag är LIVRÄDD), men får komma in på dagen imorgon och vila upp sig inför Maddeträning!
 
Till helgen har vi Tre Små Gummors Cup i Gyttorp, tre dagar. Förhoppningsvis tar vi oss till finalen på söndagen. Kvalen är LA:1 & LA:2. LA:2 går alltid dåligt, men jag hoppas att vi får bra % i LA:1. Finalen går i LA:4 som jag tycker är ett roligt program!
 
 
 
/Nathalie

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg mig

E-mail : (visas ej)


URL/bloggadress :


Skriv din kommentar här :