Morgondagens planer

Imorgon blir det Maddeträning kl 09.00, och det ser jag verkligen fram emot! Han var så himla fin idag, så jag hoppas att det håller i sig :) Jag tror det blir bra planering till helgen. Rida på morgonen = han vilar under dagen, fredag rider jag ett lätt lösgörande pass, och på lördag gör vi en start. Inte för hårt, men inte heller ingenting.
 
På fredag ska han bli ompysslad på riktigt! Vill gärna tvätta hela honom om vädret tillåter, tvätta svans + bakben ett par gånger extra, ska fläta manen och testa sy en knopp för att se hur det går, annars kör vi vanliga. Sen ska jag se till att strecha honom (även om det inte gör någon större skillnad att strecha 1 dag innan), han ska borstas och bli världens snyggaste igen! Smådetaljer, öronhår, kronrand + hovskägg, svansen ska jämnas till. Mycket att göra!
 
 
 
/Nathalie

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg mig

E-mail : (visas ej)


URL/bloggadress :


Skriv din kommentar här :