Resultat LA:1 - Torsby RK

Red ju bara LA:1 idag, som uppvärmning.
 
Framriding: Tänkte hela tiden på aktiva bakben, och inget tjaffs. Han var riktigt fin faktiskt, mjuk, pigg och spänstig. Lösgjorde honom i låg form först, mycket volter, serpentiner och skänkelvikningar. När det funkade tog vi ett par varv galopp i lätt sits. Skrittpaus och sen plocka upp honom. Jobbade honom och red några delar ur programmet, och det flöt på fint!
 
På banan: Han var riktigt fin på banan, men lite spänd stundtals. Inga större missar, mjuk ponny, bra flyt, bra ridning, och jag är riktigt nöjd. Klappade om honom och gissade på ca 69-70%. Vad fick jag då?
 
71,58% och vinst! En 6a då jag glömde hålla om samtidigt som jag skulle samla upp honom efter en mellangalopp = något mot handen. Resten var 7or och 8or.
 
"Jättemjuk och fin uppvisning på en väldigt lösgjord ponny!"
 
Nu är vi supertaggade inför imorgon, då rider vi LA:1 och LA;P1 :D
 
 
/Nathalie

KOMMENTARER


emma

Roligt! :D GRATTIS!

Svar: Tack så jättemycket! :)
None None

2012-07-28 // 18:12:30
Anonym

Grattis!:)

Svar: Tack! :)
None None

2012-07-28 // 19:32:53
sanna

Vad kul! Grattis! :)

2012-07-28 // 21:50:51
Namn :
Kom ihåg mig

E-mail : (visas ej)


URL/bloggadress :


Skriv din kommentar här :