Vill ha, kommer köpa!

Jag behöver ett par ridbyxor till, har två par nu bara. Gillar verkligen dom här från Charlies! Dom kommer bli mina så fort jag får min lön :D
 
JULINE RIDBYXA HELSKODD CHARLIES
 
 
Och en ny tävlingtopp behöver jag. Har en som knappt går nedanför naveln haha, så fult. Den här ska inhandlas!
 
VICTORIA TOP MHVICTORIA TOP MH
Vet dock inte vilken färg. Vilken tycker ni är snyggast?
 
Sen kanske ett par toppar att ha till vardags också, tråkigt att köpa till sig själv bara... Men Ziro har faktiskt fått en ny orange outfit ju, så jaja.
 
 
/Nathalie

KOMMENTARER


Anonym

Hej! Skulle du kunna tävla & träna, eller tänka dig köpa en uvex-hjälm ? Vad tkr du om dem?:)

Svar: Hmm, knepig fråga! I hoppning ja, då är den snygg! Men i dressyr tycker jag att det ska vara sammet och svart helst :)
None None

2012-07-17 // 19:20:35
betty

Hej Natahalie jag tycker att den vitta tävligs blusen är snyggast!
Ps. ziro är sjukt snygg tycker jag!! :)

Svar: Ja den är riktigt läcker! Tack så himla mycket! :)
None None

2012-07-18 // 15:56:01
Namn :
Kom ihåg mig

E-mail : (visas ej)


URL/bloggadress :


Skriv din kommentar här :