2 dagar kvar!

Imorgon ska vi kolla på film med klassen, och städa skåpen. Sen slutar vi. På kvällen är det avsutningsmiddag, och på onsdag slutar vi. Sjukt... Till hösten börjar jag på ny skola, med ny klass. Samhäll...

Idag vilade Ziro. Jag skulle ha åkt till min nya skola och kollat, men ingen annan skulle dit, så det sket jag också i då. Kul att vandra runt där helt själv med rektorn? Haha...

Imorgon rider vi ut om det blir bra väder!


Fin liten dumhäst!

Galet taggad till på söndag! Kommer bli så himla kul, och jag hoppas att det ska gå bättre den här gången. Visst vi vann förra gången, men känslan alltså. Sen kommer hans förra ägare och kollar, så måste han ju uppföra sig :D

/Nathalie

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg mig

E-mail : (visas ej)


URL/bloggadress :


Skriv din kommentar här :