God Morgon, eller?

Har precis kommit hem från stallet, hade morgonen. Ziro var väldigt svullen på sitt vänstra bakben, nere vid kotan. Det är precis där hans jävla sår sitter, som vägrar försvinna oavsett hur mycket jag tvättar och smörjer. Och imorse var det alltså svullet, dessutom lite varmt. Klämde man lite på det så var det lite mjukt. Skit. Fatta att jag är orolig? Dock minskade svullnaden lite så fort han kom ut och sprang i hagen.
 
EDIT: Har pratat med veterinär, som rekomenderade en salva vi ska köpa. Eftersom han inte haltar eller verkar ha ont så ska jag rida på som vanligt, det är bra för honom att röra på sig. Hoppning, dressyr, uteritter.
 
Ger det sig inte inom ett par dagar så skulle jag höra av mig igen.
 
 
/Nathalie

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg mig

E-mail : (visas ej)


URL/bloggadress :


Skriv din kommentar här :