Hoppning idag

Hade ju tänkt hoppa idag, men följer schemat och rider ut. Träning imorgon så han får busa idag. Dressyr/busritt, vi varierar lite. Ska bara mjuka upp honom ordentligt tills imorgon. Mamma följer med mig till stallet så ni lär få film, så får ni se hur galen han är ute haha!
 
Sen har jag har tagit ett TUFFT beslut gällande Ziro. Verkligen inte som jag tänkt men det blir bäst så. Ni får veta vad det gäller inom ett par dagar. Det är kul på ett sätt, och ENORMT tråkigt på ett sätt.
 
Don't worry, be happy.
 
/Nathalie

KOMMENTARER


..och sen så världens snyggaste Jonna på hörnet! Du har fortfarande inte svarat på var du fick bilderna ifrån.. Shame on you :I

Svar: JO JAG SVARADE HÄR ÄCKELUNGE! JAG FICK DOM FRÅN MATILDA!!!!!
None None

2012-06-27 // 18:13:03
Jonna

Vfr fick inte ja de då? hnwklghwdrlbgfnk,qwng

Svar: Hur i fasiken ska jag veta det? Öhhh, blaaaa! Skärp till dig unge!
None None

2012-06-28 // 21:00:53

Men asså var fick du dom? >:I

Svar: en la hotmail, fråga la matilda en el facebook :D
None None

2012-06-29 // 11:07:36

I do it! ;)

Svar: Si!
None None

2012-06-29 // 11:32:49
Namn :
Kom ihåg mig

E-mail : (visas ej)


URL/bloggadress :


Skriv din kommentar här :