Överambitiös Ziro

Ziro var helt superambitiös idag när jag tricktränade. Han viftade med frambenen hela tiden, så jag fick stå och vänta ut honom. Sen testade jag att ha honom gåendes bredvid mig, och så bara kittla honom med spöt vid skänkelläget. Det blev precis som jag ville, en ful skänkelvikning haha! Men på Anna-träningen igår så sa hon att han behöver träna lite på att korsa bakbenen, då kommer mycket att bli bättre.
 
När han väl väntade på mig så blev han iallafall superfin och lyssnade, väntade och gjorde rätt. Så duktig! Vi gjorde våra "skänkelvikningar", ryggade, "spansk skritt" (som vi fortfarande lär oss) och massa mer.
 
Duktig ponny!
 

Ser ni typ "utstickningen" på min rygg, ganska högt upp, typ skulderbladen. Det är mina skulderblad som sticker ut, jag kan göra så dom ser ut dom vingar nästan haha! Ni ska få bildbevis någon dag, ser helt SJUKT ut!
 
 
/Nathalie

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg mig

E-mail : (visas ej)


URL/bloggadress :


Skriv din kommentar här :