Photoshoot

Hej! Har varit i sommarstugan och badat och ätit mat, och precis kommit hem.
 
Ska strax iväg till stallet. Först mammas stall och sen mitt. Tar med mig den nya nosgrimman och provar på Ziro, har lite photoshoot ni vet ;)
 
Ziro vilar idag, sen har jag hand om Melwas i helgen också. Idag tänkte jag jobba lydnad via marken med honom. Han är väldigt snäll att hålla på med, men eftersom han är hingst så blir han ibland lite "på". Jag hinner inte göra tidsinställda, men vi hörs när jag kommer hem, och då får ni bildbomb! Kanske tar ett par på Melwas också?
 
                 
Oskärpa :O
 
                      
 
 
 
/Nathalie

KOMMENTARER


Har bara en liten fråga angående den röda rosetten i svansen, vet att man har de när hästar sparkar osv men sparkar Ziro något? Om han inte gör de varför har du den då? :)

Tack för en superbra blogg! :D

Svar: Om han gör! Han är en av dom värsta på framridningarna, även om det har blivit bättre :)
Tack för att du läser den! :D
None None

2012-07-01 // 18:42:45
Namn :
Kom ihåg mig

E-mail : (visas ej)


URL/bloggadress :


Skriv din kommentar här :