Resultat

Tävlingen idag gick både bra och dåligt.

På framridningen var vi osams. Jag red dåligt och kände mig stressad, trots att jag hade gott om tid.

På banan blev han rädd för bl.a en man som stog vid staketet...? Sen skvätte han grus på staketet och blev rädd, skyggade för transporten, kollade på hästarna i hagen. Jag "gav upp" och mesred genom programmet, så jag är väldigt missnöjd med bådas insatser. Men det var delar som var väldigt bra, där låg vi på 7or och 8or.

Efteråt var jag skitarg och vände tillbaka till bilen. Jag skulle hem. Men pappa ringde och sa att jag ledde.

65,3% och VINST! Lite chockad över det, menmen!



Efter tävlingen red jag Melwas en stund. Han var kanonfin men lite spänd imellanåt.

Bilder från tävlingen & bilder på Melwas kommer imorgon. Jag är skittrött och ska duscha och imorgon ha veckans jobbigaste skoldag...


/Nathalie

KOMMENTARER


Anonym

Vad var det för klass?;)

2012-06-07 // 06:59:25
Emma

Grattis! Kul!!! Ibland känns det dåligt men det ser bra ut för de andra, du kanske ställer för höga krav på dig själv? Han blivit säkert smittad av din nervositet och blivit också spänd om du var det, då reagerade han extra mycket på de minsta sakerna. Lätt att säga men försök slappna av och bli lugn själv, då känner han sig tryggare och lugnare. :) Var det sista tävlingen?

2012-06-07 // 08:26:34
Namn :
Kom ihåg mig

E-mail : (visas ej)


URL/bloggadress :


Skriv din kommentar här :