Dagens aktivering

Hej!

Idag tömkörde jag Ziro på ridbanan. Han fick en promenad igår, så han var redigt pigg! Han drog iväg för mig i galoppen ibland och började bocka och busa, men trasslade in sig i tömmarna... Så ställde han sig helt stilla, och gav mig "Hjälp mig :("-blicken. Så himla söt! Så stog han där och väntade tills jag trasslat upp honom. Jag tömkör/longerar aldrig i träns eftersom han kan dra iväg, och då vill jag inte att han råkar trampa sönder munnen på sig själv.

Han var iallafall fin imellanåt, men liiite för pigg för att kunna koncentrera sig. Sen var det spännande när en annan häst sprang och busade i sin hage ;)

Sen bytte jag bilder i headern också, gillade inte den jag hade när jag tittade närmare på den...






KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg mig

E-mail : (visas ej)


URL/bloggadress :


Skriv din kommentar här :