Har chansat, och ska satsa!

Den 21/4 har Kumla Ridklubb (min "hemma"klubb som jag tävlar för) dreessyrtävling. Jag ska såklart vara med! Klasserna som fanns var LC:2, LB:1, LA:1 och LA;P1. Gissa vilka jag valde? LA:1 och LA;P1... Egentligen skulle vi behöva träna mer, men vafan? Det skadar ju inte att bara testa LA;P1. Han samlar sig så himla fint i galoppen, nu ska vi träna på traven också. Slutorna i traven behöver ju sitta lite bättre, men öppnorna har vi spikade!

Det är ju en chansning, men jag tar den. Sen struntar jag i om procenten blir 70 eller 50, vi testar bara.

Sen drar Div 1 igång 1/5 också :D





KOMMENTARER


Linn Forsström - livet på Stuteri Ängsbacken http://linnforsstrom.blogg.se/

Vi tog samma beslut. Två LA debuter på en och samma gång :3 hehhe... har en känsla av att frukosten får vänta tills efter sista klassen ;)

2012-03-31 // 17:08:26
Namn :
Kom ihåg mig

E-mail : (visas ej)


URL/bloggadress :


Skriv din kommentar här :