Rolig typ

omoget inlägg, precis lika omogen som du är som privatperson. Tycker att det är synd att folk måste smöra arslet av sig. Du inser inte att din ponny/du inte är i närheten utav att vara så bra som många av de i örebro/värmland. Visst din ponny kanske ligger Top 20 i degerfors/karlskoga, men sen finns det ett hundratal bättre ryttare i samma omnejd. Din inställning kommer göra att du får alla emot dig, tänk till lite. Du behandlar din ponny som om han var en porlinsskål, det är en ponny!! nobody loves a wannabe

Svar: Känner du mig som privatperson? Okioki, ring mig så snackar vi? Ingen behöver smöra för mig, MEN jag tänker inte lägga mig platt på gatan och låta folk köra över mig 24/7. Snackar man skit om mig, är jag inte den som låtsas som ingenting. Är du snabb med att käfta är jag snabb med att svara. Snacka skit om mig, okej inte så farligt. Snacka skit om min häst, det tål jag inte, och det tänker jag aldrig göra.

Nej, han är inte bäst i Örebro-Värmland. Men ge det ett par månader så ska du se. Han kommer vara hatad på tävlingsbanorna, just för att andra kommer veta att han är en ponny att räkna med.

Om han nu var så dålig skulle inte 80% av domarna ge FINA lovord. Flera har skrivit "En ponny som kommer tillhöra toppen!", "Fantastiskt fin ponny som kommer gå långt!". Jag tror att dom domarna vet mer om hästar och dressyr än du gör.

Men din inställning då? Skriv ditt namn och visa vem du är, och fortsätt skriva sånna här kommentarer så jag jag lova att inte du heller kommer vara särskillt poppis.

Klart jag behandlar honom som en porslinsskål? Skitsamma om han är en ponny, ska jag rida utan benskydd, skita i att spola benen, behandla sår osv? Det andra jag gör är för mig PRECIS lika viktigt.

Nobody loves a coward, who can't even stand for her opinions.






KOMMENTARER


ann

Tycker att det är bra att få såna kommentarer ibland från avundsjuka personer, man blir starkare av dem, får mycket bättre självförtroende och kan verkligen visa vad man går för! Omogen? Hur mäter man det? Omogen för att man visar öppet hur mycket man älskar sin häst? Den som skriver skit och inte vågar visa vem man är, där kan man snacka om omogen.

2012-03-13 // 09:14:00
Namn :
Kom ihåg mig

E-mail : (visas ej)


URL/bloggadress :


Skriv din kommentar här :