Stallet snart

Hej!

Satte mig precis vid datorn efter att jag och min bror fick duscha och tvätta hunden. Han hade hittat något härligt att rulla i i skogen, och luktade inte särskillt gott...

Ska snart dra mig mot stallet och rida på hoppbanan kanske. Solen skiner, så det vore synd att rida i ridhuset trots att det var det jag först tänkt mig. Ska jobbade med lite bommar och då är de smidigare att vara i ridhuset. Men det borde funka att vara på hoppbanan då den lutar liiite neråt, så vattnet försvinner lite snabbare därifrån än från dressyrbanan som är sjöblöt.


Aw, bild från i somras! Kommer ihåg att Ziro fick gå med täcke hela augusti för att han hade en inflammation i ryggen (han hade antagligen rullat på en sten eller sträckt sig). Han fick absolut inte bli kall och dom gick ju ute dygnet runt, så det var täcke på hela tiden... Tur att jag hade lilla Foki på tillridning, så jag hade något att rida på, även om det bara var 10-15 minuter om dagen i en pyttekorall för att få honom säkrare.



KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg mig

E-mail : (visas ej)


URL/bloggadress :


Skriv din kommentar här :