Svar på tal

Haha ska han tävla sm så kan du inte klaga på ljud och människor som"skrämmer" ponnyerna. Väx upp och sluta klaga på att klaga på att de är underlagets fel att de går dåligt. Med en välriden häst och erfaren ryttare är inte underlaget ett problem.

Svar: Ursäkta? Ska jag ljuga istället då eller? Han har inte rutinen, det är hans andra tävlingssäsong någonsin, och trots en skitritt i LB fick vi placering. Det är absolut inte underlagets fel, jag skrev bara att han blev rädd när det skvätte upp och då är det klart att det drar ner poängen, smarthead? Alla hästar blir rädda vid plötliga ljud, och när han dessutom redan var spänd blev det ju värre.

Så du anonym, väx upp, lär dig skriva ditt namn och maildadress, våga stå för dina åsikter. Du vet exakt vem jag är, jag är inte anonym men jag vågar skriva ut mina och Ziros svagheter och styrkor öppet på en blogg som vem som helst i världen skulle kunna läsa.

Ziro kommer gå SM, och när han gör det, gissa om du kommer känna dig urdum då?


Ziro bad mig hälsa.




KOMMENTARER


Anonym

Bra Nathalie!!!!!!!!!!!!!!!!!

2012-03-05 // 16:11:03
Anonym

omoget inlägg, precis lika omogen som du är som privatperson. Tycker att det är synd att folk måste smöra arslet av sig. Du inser inte att din ponny/du inte är i närheten utav att vara så bra som många av de i örebro/värmland. Visst din ponny kanske ligger Top 20 i degerfors/karlskoga, men sen finns det ett hundratal bättre ryttare i samma omnejd. Din inställning kommer göra att du får alla emot dig, tänk till lite. Du behandlar din ponny som om han var en porlinsskål, det är en ponny!! nobody loves a wannabe

2012-03-11 // 18:07:00
Namn :
Kom ihåg mig

E-mail : (visas ej)


URL/bloggadress :


Skriv din kommentar här :