Dagens planer

Idag har jag två hästar att rida och ta hand om, skitbra! Så kommer jag ha saker att göra hela dagen :D

Först ut blir Melwas. Melwas är ju Melwas, hingst och hingstig, speciellt nu i bruntperioder. Så tyvärr funkar det inte att rida ut, men ridhuset är alltid kul när man sitter på Melwas, så det är helt okej!

Ziro ska få skritta iväg till ridbanan och trimma lite i lång och låg form. Enkla byten och galoppskänkelvikningar, med bibehållen låg form. Han blir gärna lite taggad och då lite hög i formen och får lite bråttom. Men idag ska jag inte ge mig förens det blir bra!

Saknar att rida Ziro som tusan, han har haft vila/promenader i tre dagar nu, men idag och imorgon blir det lösgörnade pass inför lördag.




/Nathalie

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg mig

E-mail : (visas ej)


URL/bloggadress :


Skriv din kommentar här :