Haha

En sak bara: Anonyma, ni ROAR mig! Att ni orkar tjaffsa, det visar bara på att ni blir provocerade. Ja, antingen tar ni åt er och känner er träffade, eller så är ni väldigt osäkra på er själva. Sen är det kul att veta vilka ni är, ni är faktiskt inte anonyma. Erat ip-nr går att spåra på ett par sekunder, så ni kan lika gärna fylla i ett fullt och riktigt namn.

Båda 2 innan har fått ur sig riktigt kloka tankar angåend dig och dina åsikter osv!
Jag måste bara få ur mig detta, att klanka ner på domaren efter en klass är nog det mest löjliga jag vart med om. Hur kan man bara skriva domarjävel? Du är nere på samma låga nivå som dressyrmupparna nu så som dom klankar ner på en viss domare. Ni har valt sporten själva, ingen har tvingat er. Dom är utbildade till att sitta där varför, dom har bra mycket mer kunskap än vad du och mupparna har, om dom nu är så värdelösa kan ni lika gärna sitta där och döma? Växupp och lägg ner! Patetiskt!!!
Mognare än så är du väl? Och dessutom sluta bara vilja vara som Linn Ingvarsson. Hon har köpt ett sånt pannband du önskar dig, med pärlor och swarovski förvånande att du vill ha det...
Tack för mig

En kommentar.

Svar: Dömer domaren ner, då tänker jag skriva det. Sen om du hemma i stugan blir sur för det, bryr jag mig INTE om alls. Ursäkta? Jag känner båda dressyrmupparna, och dom klankar inte ner på några domare. Sen kan det vara en speciell domare som faktiskt inte gillar ett ekipage, och domaren jag menade gillar INTE mig och Z. Jag har kollat mina protokoll, hon gör inte det.

Ja domare KAN sin sak. Men det hindrar dom inte från att dömma hej vilt om dom vill det. Om någon ska växa upp är det ni anonyma. Så fega att det är löjligt. Spelar ingen roll om du har blogg eller ej, en mailadress har alla.

Jag vill gärna vara som Linn. Hon rider extremt bra och är en av mina förebilder. Men pannbandet har jag kollat på i månder, men det blev aldrig av att jag köpte ett. Nu när min födelsedag närmar sig passar jag på. Och jag kan väl inte sitta och kolla och skriva ner vad alla storbloggare köper, så att jag kan akta mig för att köpa likadant. Nej, det funkar inte.

Iallfall. Idag blev det en mysig promenad med Biro. Jag rider imorgon istället. Han fick beta en stund och sen kom såklart myggen. Då sprang vi ifrån dom, han tyckte det var riktigt kul att få springa! Kastade med huvudet och småstudsade.

I morgon blir det ett pass på hoppbanan. Tisdag uteritt och onsdag Maddeträning. Det var riktigt länge sedan, och vi har kommit ett snäpp längre, så det ska bli kul att se vad hon tycker :D


Tummen upp till alla domare, alltid till Biros påhitt, min dåliga ridning! Inget att klaga på, någonsin! ;)


/Nathalie

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg mig

E-mail : (visas ej)


URL/bloggadress :


Skriv din kommentar här :