Helvete

Ni som kollade equipe kanske såg att vi inte var med på startlistan?

När vi kommit till Storfors som vi åkte igenom började det låta konstigt. Vi stannade och gick ut för att kolla. Punktering. Skit! Jaja, vi kopplade loss transporten, pappa vände med bilen och åkte tillbaka 0,5km för att byta däck på mekonomen eller något sånt. Stängt. Allt var stängt, röd dag idag. HELVETES JÄVLA SKIT! Så kände jag. Men vi fick på reservdäcken som låg i bilen, men reservdäck håller ju bara runt 100 km (10 mil) så det var bara vända och åka hem.

Just nu är jag så himla besviken, arg, ledsen och alla dåliga känslor som finns.

Nu ska jag kolla efter någon annan tävling som är ganska snart i juni, som kompensering. Finns en i Mariestad (dit jag aldrig mer skulle åka efter att deras ridhus skrämt SKITEN ur Z) men det är på pappas födelsedag + att vi ska åka till betet och stängsla. Kuuuul! Jaja, får hitta något annat.

Hur gick det för laget idag då? 3 ponnysar var sjuka/skadade, och en ryttare bestämde sig för att inte åka. Z & jag var dom enda som åkte, men vi kom inte ens fram. Alltså blev det inget lag. Vi har bestämt oss för att ta det nästa år, när alla har mer rutin.




/Nathalie

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg mig

E-mail : (visas ej)


URL/bloggadress :


Skriv din kommentar här :