Ingen ridning, dag 3

Idag var dag tre utan ridning. Jag börjar känna mig förvirrad. Känslan av ridning, är obeskrivlig. Men ändå, jag kunde inte...

Haha, nej men seriöst då. Ingen ridning idag... När jag kom till stallet så hade Biro rullat, och sen hade det regnat. Han hade blötlera från topp till tå, seriöst... Fick ta in honom och duscha av, borsta med händerna och dra av leran. Tyvärr har vi bara kallvatten i stallet just nu, så han började frysa direkt. Jag snabbade mig så gott det gick, och tvättade hela honom med grönsåpa, vilket tog mig max 5 minuter, så snabb var jag! ;) Så spolade jag av honom och tog på ett mysigt fleecetäcke, och gav honom ett par kilo hö.

Imorgon SKA jag bannemej rida! Det ska bli helsoligt, så antingen ut eller på hoppbanan :)




/Nathalie

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg mig

E-mail : (visas ej)


URL/bloggadress :


Skriv din kommentar här :