Ska beställas

Snart fyller jag år, den 4e juni faktiskt. Det jag vill ha är ett Union Jack-schabrak, samt ett pannband. Från mamma & pappa iallafall, från resten av släkten vill jag bara ha pengar ;) Jag hittade en sida av ren slump, på facebook. Där har dom helt sjukt, grymt fina pannband! Dregel,dregel...


Något av dom här två blir det, men färger får man välja själv, samt rak- eller böjd modell. Det lutar åt nr 1, men jag är lite osäker. Har länge velat ha ett pärl-pannband, men har aldrig blivit av att jag köpt något.


Det här schabraket. Man kan matcha med antingen röda, marinblå, eller vita lindor. Samma med piké. Dessutom tycker jag det är grymt snyggt att rida med huva på hästen, och jag har en JW-luva, röd. Perfekt!


/Nathalie


KOMMENTARER


Linn Forsström - livet på Stuteri Ängsbacken http://linnforsstrom.blogg.se/

Åh vart kan man köpa pannband nr. 2? Det var helt fantastiskt fint :D

2012-05-28 // 12:27:08
ann

Jag vill också ha, har du adressen? Superfint!

2012-05-28 // 16:02:25
Namn :
Kom ihåg mig

E-mail : (visas ej)


URL/bloggadress :


Skriv din kommentar här :