Svar på tal

Borde du kanske inte stryka dig från tävlningen om ziro inte är helt fräsh eller iaf inte går "bra" . Kanske bättre att han får vila lite så det inte blir för mycket tävlnigar för honom!

Svar: Jag förstår din tanke, men nej. Jag vill rida för domaren och sedan efter klassen höra vad hon säger. Just nu riktar jag alla frågor och funderingar till kunniga människor. Vi har nämligen haft svåra svackor förut också, men det har alltid gett sig.

För mycket tävlingar blir det inte. Han är tävlingsponny, han vet vad det är och han tycker att det är kul. Vila lite? Ja i juni har vi en tävling, och i juli har vi inga alls. Mamma och pappa är bortresta, så vila blir det. Men nej, för mycket tävlingar blir det inte.

/Nathalie

KOMMENTARER


låter som du hade en vettig anledning, och en dressyrtävling är ju inte så ansträngande som t.ex ett travlopp heller... man förlorar inget på att starta, även att du inte var helt nöjd sen ;)

2012-05-14 // 19:28:43
ann

De har sina perioder också, åldern och så ställer man mer krav på dem blir de ju kaxiga ibland. Inget konstigt. Men jag tycker att du ska fortsätta tävla, så ofta är det väl inte. Dessutom får han snart lång ledighet :) Lycka till på torsdag!!!!

2012-05-15 // 10:10:48
Namn :
Kom ihåg mig

E-mail : (visas ej)


URL/bloggadress :


Skriv din kommentar här :