Ingen fotografering

Imorse var det disigt och regnigt = ingen idé att klä på oss finkläder och rida runt i regnet och få halvtaskiga bilder. Nej, vi väntar på bättre tider!
 
Idag blir det nog ett lätt pass i ridhuset. Det är nyharvat där inne, så nu är underlaget hyfsat platt och inte alls lika tungt. Ska bara rida lite lätt har jag tänkt, och imorgon rida ut om vädret tillåter.
 
Och vet ni vad? På tordag ska jag träna för Johan Ekenberg igen! Det var läääängesen nu, men jag ska börja göra det regelbundet, för Johan är en GRYM tränare verkligen :) Hoppas han ser den positiva utvecklingen sedan sist! Film från samma tid har jag så ni får se skillnaden, så here you go:
 
 
 
 
/Nathalie

KOMMENTARER


Maja

Vilket ridhus är det där? :)

Svar: Kumla RK's :)
None None

2012-11-18 // 17:23:39
Namn :
Kom ihåg mig

E-mail : (visas ej)


URL/bloggadress :


Skriv din kommentar här :