Bra pass!

Idag red vi barbacka i ridhuset eftersom det är skitväder ute.
 
Redan från start var Ziro kanonfin! Vi gjorde en del skrittpiruetter eftersom vi bheöver träna på dom, och ryggningar också. På senaste tiden har dom blivit alldeles sneda, men idag blev dom raka och fina :)
 
Traven var gudomligt fin hela passet! Jag satt och log hela tiden tror jag. Vi flyttade bakdelen innanför, flyttade framdelen och gjorde massa sidvärtes. Kanonfin som sagt.
 
Galoppen. Asså, skrattar nästan när jag tänker på det. Han drar ner huvudet mellan frambenen och verkligen studsar fram, så sjukt söt! Höll på att åka av för att jag skrattade så, men efter ett par försök så kunde vi galoppera normalt och göra några enkla byten. Allt flöt på så fint att jag inte red mer än 30 minuterm och imorgon åker vi till botorp tror jag :)
 
Två bilder på bebisNinja, bara för att hon var så söt då ;)
 
 
/Nathalie
 

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg mig

E-mail : (visas ej)


URL/bloggadress :


Skriv din kommentar här :