Framtidsplaner

Önskeinlägg.
 
Ja, framtid kan ju vara mycket, men på tävlingsfronten + framtid om några år tar jag :)
 
Ziro och jag har 2 tävlingar kvar i år. LA;P1 & FEI på båda, och jag hoppas att jag lyckats rida ur dom där busigheterna.

Nästa år har jag redan siktat in mig på våran första nationella tävling, men det beror på om han blir som han var i år. Totalt helknäpp, 50% i LA liksom (för hoppryttare som inte fattar %, så är 50% ungefär samma som 6 nedslag på en bana med 12 hinder. Inte bra!). Men annars blir det nationell FEI i mars!
 
Kvala till SM, stooora drömmen! Jag vet att vi KAN, men det är mestadels jag som sätter stopp. Prestationsångest nivet... Men jag TROR att vi klarar det, annars blir det 2014!
 
Framtiden, alltså om några år, tar jag i ett annat inlägg :)
 
 
 
/Nathalie

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg mig

E-mail : (visas ej)


URL/bloggadress :


Skriv din kommentar här :