Loppis igår

Igår var jag på hästloppis i Botorp, och gjorde ett par fynd faktiskt!
 
Jag köpte helomslutande benskydd, 2 stycken från Globus till frambenen, 2 stycken från Equine (något billigt litet skitmärke) och 4 stycken helomslutande dressyrskydd, märke okänt (glömde kolla och dom ligger i stallet).
 
Ungefär så ser dom ut, fast dressyrskydden var sjukt snygga :D
 
Sen fick jag med mig ett par vita benlindor, det får man aldrig för mycket av!
Jag fick med mig ett par gummiboots också, bra att ha när man rider ut, speciellt på en liten vilde som Ziro. Gaaaalen ponny!
 
 
Sist men inte minst fick jag med mig ett skärp med blingbling också :D
Alla bilder är från google, då jag fortfarande inte har någon kaaammmerra :O
 
 
/Nathalie

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg mig

E-mail : (visas ej)


URL/bloggadress :


Skriv din kommentar här :