Smygkollar

Måste erkänna att jag redan sitter och smygkollar på nationella tävlinagr nästa år. Vill åka på alla som vi har möjlighet att åka till, för vi kommer behöva alla chanser vi får, om vi ska försöka oss på att kvala SM. Ja vill bara kvala, jag behöver inte ens delta! Bara kvaaallaaaa, hur grymt skulle inte det vara? Ponnyn och ryttaren som aldrig skulle kunna gå högre än LB-LA, komma till SM? Vi skulle knäppa många på näsan, och det skulle kännas awesome.
 
Här är några tävlingar som jag bestämt (ja pappa, jag har bestämt) att vi ska åka på nästa år :)
 
 
Dom som vi SKA på är rödmarkerade :)
 
Jag har inte kollat klasser, men minst 1 FEI per tävling, så vi har väl runt 10-11 chanser på oss att kvala.
 
 
/Nathalie

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg mig

E-mail : (visas ej)


URL/bloggadress :


Skriv din kommentar här :