Dagens träning

Idag tränade alla 6 som är med i dressyrgruppen samtidigt. Det var några där som skulle filma en reklamfilm till skolan, så jag och Ziro ställde upp på bilder och intervju!
 
Vi red mest på ett led när dom filmade. Det var lite småtråkigt men Ziro var skitfin! Vi var 2a i ledet först och först var en C-ponny som Ziro tyckte var alldeles för långsam haha! Vi fick trava supersakta, men det är bra träning!
 
Vi gjorde inget speciellt, travade mest runt fyrkanten, lite snett igenom i skänkelvikning, lite på stora volter.
 
Efter att träningen var slut så red jag lite själv. Det lilla vi gjorde var inte jobbigt för honom, så jag red igenom honom lite i galoppen. Han var såååååhäääär fin! Pigg (lite väl pigg? ;)) och mjuk! Jag gjorde en del förvänd följt av ett par byten, och sen förvänd igen.Jag gjorde ett par enkla byten också där han hade liiite svårt att vänta. Innan jag gett någon hjälp så skulle han iväg, men fick ta och vänta!
 
Kommer en film imorgon :)
 
 
 
/Nathalie

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg mig

E-mail : (visas ej)


URL/bloggadress :


Skriv din kommentar här :