Dagens Ziro

Skrittade ut rätt länge idag, och sen gick vi in i ridhuset. Där skrittade jag ett tag till innan jag började jobba honom i en låg form.
 
När han var uppvärmd travade jag igång, och det var sjuuukt vad fin han var! Stora steg, stadig låg form, aktiva bakben och fullt fokus! Nästan så han var finare än igår :) Superpigg också, fick försöka lugna honom hela tiden. I galoppen tyckte både han och jag att det var SÅ kul, han drog ner huvudet och studsade fram! Skrattade så jag fick håll samtidigt som jag nästan ramlade av haha! Men han var ändå asfin!
 
I traven gjorde vi ett par slutor längs långsidorna, och dom var verkligen kanonfina! Han behöll den låga formen och var helt avslappnad och samtdigt piggelin!
 
Idag fick jag det mer eller mindre bekräftat, det är nog sadeln som spökar. Ska rida med den imorgon (idag var det barbacka) så får vi se. Är det sadeln så avbokar jag veterinären och bokar sadelprovning istället, så får den stoppas om :) Hoppas på det sistnämnda...
Bilden är från våran allra första LA, som dessutom blev en överlägsen vinst :')
 
 
/Nathalie
 

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg mig

E-mail : (visas ej)


URL/bloggadress :


Skriv din kommentar här :