Framtiden...

Efter idag, så har vi en tävling till inplanerad. Det är i Strängnäs 7/10. Men efter det, då har vi inget planerat. Jag ska sätta mig snart och boka ett par tävlingar till, och sen är året slut. Sjukt! Känns som vi nyss debuterade LA;P1, bara gjort ett par starter i LA. Men det har blivit en del!
 
Vi ska fortsätta med LA;P1 och FEI året ut, och nästa år börjar vi likadant. Fast ja, om Ziro är som han var i år får vi gå lååååångt ner i klasserna, LB kanske till och med, bara för att komma runt.
 
Sen är det nationellt som gäller. Försöka åka runt så mycket som möjligt, och försöka fixa 2 SM kval. Bara kvalen, om vi får vara med eller inte spelar ingen roll, men kvalen vill vi försöka nå. Annars kommer vi rida runt och få rutin på nationella tävlingar, för att året därefter, mitt sista ponnyår, rida för att delta i SM. Skulle vara sjukt coolt. Utbilda min egen ponny och ta honom till SM.
 
Men för nu stannar vi i FEI och P1 på regional nivå :)
 
 
 
/Nathalie

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg mig

E-mail : (visas ej)


URL/bloggadress :


Skriv din kommentar här :