Igår och idag

Igår red vi ut, och Ziro fick galoppera i skogen. Eller ja, han skkulle galoppera, men efter att verkligen FLYGA iväg i galoppfattningarna så körde han karatelektion. Ben och huvud överallt. Först tänke jag stoppa honom, men jag har varit oschysst mot honom genom att lägga uteridningen "åt sidan" någon vecka nu, så jag tog ett mantag och lät honom köra sina konster! Inte en enda älgfluga heller, + poäng på det ;)
 
Idag tog vi en promenad. Vi gick en sväng och sen jobbade vi lydnad på ridbanan. Gick helt okej, men ingen av oss var säskillt motiverade... Jag hade dålig fantasi och då tycker Ziro att det blir megatråkigt...
 
Jag går i skolan till 15.50, och sen åker mamma och jag direkt till stallet. Det tar oss minst 3 timmar i stallet, och då är jag hemma tidigast 19.30. Då ska jag äta, kanske plugga, fixa övriga djur (katter, hund, kaniner, hamster), duscha och på det blogga. Som ni förstår blir det rätt så pressat, men jag försöker uppdatera er när jag kan!
 
 
/Nathalie

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg mig

E-mail : (visas ej)


URL/bloggadress :


Skriv din kommentar här :