Misslyckad tömkörning

Jag blev så sugen på att tömköra idag, så det gjorde jag!
 
I början så snurrade vi bara, ingen fattade någonting. Efterhand så började han fatta att han skulle gå framåt, men ingen form på det hela. Men det gjorde inget, för först skulle vi få lite ordning på styrningen. När det gick lite bättre så kom formen av sig självt, och då fick han gå på en volt runt mig.
 
Han travade superfint, men såg hur bakbenen trampade på och ryggen höjdes. Men sen funkade det inte! Ziro kom fram till en vattenpöl och då tog det stopp. När jag smackade så backade han, och sen funkade inte styrningen igen. Då tog vi ett gemensamt beslut att skita i det hela, och så fick han springa istället.
 
Imorgon hoppar vi!
 
 
/Nathalie

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg mig

E-mail : (visas ej)


URL/bloggadress :


Skriv din kommentar här :