Resultat FEI Inledande Gyttorps RK

Jag orkar inte skriva detaljerat om tävlingen, för jag är så arg och besviken på mig själv.
 
Jag klantade mig, jag drog ner oss i skiten och skämde ut oss. Hela våran ritt var spänd, jag gav dubbla signaler, förberedde dåligt osv. Kan rada upp hur mycket som helst, men huvudsaken är att det var JAG som var dålig, inte Ziro på något sätt. Han ställde upp och gjorde det han skulle, medans jag drog ner honom. Han var pigg, taggad och gjorde allt rätt, men när jag inte förbereder så kommer han på egna grejer, och det är bara mitt fel.
 
Idag skäms jag på riktigt. Drygt 62% fick vi, och hamnade på en fjärdeplats, mindre än en tiondel från brons. Det är DÅLIGT, men mitt fel. Hade jag ridit ordentligt, inte varit så dålig, så hade vi kunnat tagit guldet. Vinnaren hade 66%. Vi hade kunnat göra mycket bättre, just därför är jag besviken. Inte på Ziro, inte alls, men på mig.
 
Bilder kommer imorgon.
 
 
 
/Nathalie

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg mig

E-mail : (visas ej)


URL/bloggadress :


Skriv din kommentar här :