Ingen träning imorgon

Som rubriken lyder så blir det ingen träning imorgon, tyvärr. Helene är sjuk så det är flyttat till den 16e.
 
Jag tror att jag ska slänga in några dagars vila till Ziro nu då, men bara ett par. Han är nog lite trött i huvudet, så antingen lätta pass, promenader eller trickträning för att hålla igång ändå.
 
Men hur är det med er då? Skallebank? ;) Själv mår jag prima, då det enda jag fick i mig var ett glas cider.
 
Nu ska jag strax dra mig till stallet och umgås med den finaste på den här planeten, min Ziro <3
 
Ziro efter en lyckad tävling sommaren -11. 76% i LC och 67% i LB = vinst och andraplats.
 
 
/Nathalie

KOMMENTARER


Anonym

Har du instagram? :)

Svar: nej tyvärr, min mobil är alldeles för stenålders för att kunna ha instagram haha ;D
None None

2013-01-01 // 14:03:54
Namn :
Kom ihåg mig

E-mail : (visas ej)


URL/bloggadress :


Skriv din kommentar här :